Thursday, October 21, 2010

corat-coret....=)

salam kwn2....
hohohohho....
hari niy baru dapat mencoret lagi...
b4 niy...
busy sgt....
a lot of work to do...
and now....
study week...
so ada laa masa nak update blog kan...

hurrmm.....
hari ini aku happy giler....
sebab...
macam2 terjadi....
and the most yang membuatkan aku happy ialah...
hahhahahaa...
bialah rahsia...=p
dalam hati ada taman lah...

next week final exam menjelang...
fuyooo ketakutan yg amat niyh...
buku x bace lagi...
macam mane nak score niyh...
risau2....

next week start ngan bel,esokknya csc, dua hari lepas tu ctu...
dua hari lepas tu bm and sepuluh hari lepas tu maths...omg...
nasib baiklah dari bm nak ke maths tu lama....
boleylh lah aku study utk maths...
isk3...
dah lah killer subject...
dgn pemahaman aku ttg maths yg sgt terbaik niyh...
pergh....sgt risau niyh...sob3...
mintak2 lah semuanya berjalan lancar...
dan doa dan harapan ku semoga aku lulus lah semua subject...
x mau repeat2...

No comments: