Saturday, February 12, 2011

Disaat Aku Mencintaimu (^_^)

salam kwn2...
diharapkan semuanya cihat2 lah yerk....

hurmmm.....
actually kan ....
untuk n3 kali niyh...
dhiya x ada ape nak story....
just nak share ngan korg semua....
lagu yg tengah hits dan meletup ala2 kebbaaboommmm!!! gitu...
muahahahahahhaha.....=p
lagu niyh kat kampus dhiya....
mmg popular gila....
sambil basuh2 baju....
pown ada bdk2 yg nyanyi lagu niyh....
impaknya sgt besar lah actually...

mula2 dhiya dgr lagu niyh....
rasenya biasa2 jew....
(blagak betul time niyh)
hihihihihihi(^_^)
but lately....
roomate dhiya hari2 bukak lagu niyh...
dan secara x sengajanya...
(ayat poyo)=p
dhiya pown tersuka kat lagu niyh....
tp bila dhiya dah dgr n menghayati dgn sepenuh hati...
(cewah)=p
maka....
dhiya akui lagu niyh mmg tersangat best...!!!
yang paling dhiya suke part chorus...

aku inginkan dirimu...
datang dan temui aku... kan ku katakan padamu... aku sgt mencintai dirimu.... aku inginkan dirimu... dtg dan temui aku.. kan ku katakan padamu... aku sgt mencinta... (^_^)

heheheheheheheheh......
jiwangkan.....=p

hurmmm....
itu jew lah nak story sbnrnya...
wakakaakkakaak...=p

ok lah..
gtg...
~dadaa~





No comments: