Friday, August 19, 2011

Hanya Tuhan Yang Tahu



awak...
apa maksud semuanya ini..???
awak tahu tak...
yang awak selalu hadir dalam mimpi saya...

kadang2 saya tertanya2....
kenapa mesti awak..????
kenapa mesti awak yg selalu datang dalam mimpi saya...

kenapa tidak orang lain...
awak...
awak tahu tak..???
malam tadi sy mimpikan awak lagi....

dalam mimpi tu....
ada seseorang datang utk melamar saya....
tapi saya tolak.....
sedangkan sebabnya saya sendiri pon tak tahu...
suddenly, bayangan awak hadir dalam mimpi saya...
awak senyum pada saya...
dan saya pown terjaga...

lepas sy terjaga tu...
saya termenung...
saya tertanya2....
saya jd bingung....
tapi sy fikir, mimpi hanya mainan tidur je....
sy malas nak layan sgt...

but, bila sy ceritakan pada BFF saya...
mereka kata...
mungkin ada hikmah yg tersembunyi...
kita sbg hambanya tak tahu yg Allah telah mengaturkan yg terbaik utk kehidupan kita....

awak...
lepas solat....
saya x pernah lupe berdoa utk awak...
saya x pernah lupe berdoa utk kita...
saya selalu mohon pada Allah supaya berikan petunjuk tentang kita...

awak....
apa perasaan awak pada saya...????
adakah awak juga memiliki perasaan yg sama macam apa yg sy rasakan terhadap awak...??

awak...
kadang2 sy bingung....
saya pelik...
awak perasan x yg kita niyh...
macam musuh....
kita jarang sgt bercakap....
kalau ada pown...
bila perlu je...
sekali sekala je kita bergurau senda....
itu pown saya malu2 jew nak ckp ngan awak...

awak...
sy slalu igtkan diri saya...
yang bertepuk sebelah tangan tidak akan berbunyi...
saya selalu cuba utk buang perasaan sy terhadap awak...
tapi sy x pernah berjaya....
semakain sy cube utk buang perasaan ini...
semakin kuat perasaan sy pada awak...
apa maknanya semua ini awak..?????

awak....
sy dah letih dgn semua niyh...
saya x tahu sampai bila saya harus hadapi semua ini...
saya selalu berdoa....
supaya Allah kuatkan hati saya utk tempuh semua ini....
supaya Allah beri petunjuk dgn apa berlaku ini...
semoga segalanya akan terjawab suatu hari nanti...

No comments: