Thursday, June 23, 2011

Andai Itu Takdirnya

(gambar from incik google)

salam everyone...
dikesempatan ini....
izinkan dhiya mencoret tentang hati ini...

disaat ini....
diketika ini...
di waktu ini....
hati ini begitu pedih...
untuk menerima segalanya...
fikiran ini sudah letih untuk mencerakinkan segalanya...

salahkah aku jika menyukaimu...????
salahkah aku jika masih menyimpan persaan terhadap kamu...??
salahkah diriku andai masih menafikan sayang ini terhadapmu....
bodohkah aku jika masih merahsiakan perasaan ini dari pengetahuan kamu...
hampir tiga tahun lamanya...

setiap hari...
setiap saat...
setiap ketika...
diri ini sentiasa mendoakan kamu...
tidak pernah lupa walau sedikit pun untuk mendoakan kesejahteraan kamu...
untuk mendoakan kebahagiaan kamu, kejaayaan kamu...

tapi kini.....
segalanya berubah...
perkhabaran itu benar2 mengusik hatiku....
mungkin salahku....
kerana merahsiakan perasaan ini terhadapmu...

andai ini takdirnya....
aku redha...
aku rela kehilangan dirimu....
daripada aku kehilangan sahabatku sendiri...
cinta itu datang dan pergi...
tp SAHABAT itu selamanya kekal abadi di hati....

tetapi...
maafkan diri ini...
andainya tika dan saat ini...
perasaan ini masih lagi untuk kamu...
akan ku singkirkan sedikit demi sedikit perasaan itu dari hati ini...
berikan ku waktu untuk melupakanmu...

doaku untuk kamu....
semoga kejayaan sentiasa mengiringi dirimu...
semoga rahmatnya sentiasa bersamamu...
semoga kamu menjadi anak yang soleh dan membanggakan kedua ibu bapamu...





No comments: