Friday, June 11, 2010

Syukur Kepada Mu Ya Allah...

salam kawan2...
diharapkan semuanya cihat2 laa ekk...
daku di sini cihat2 aja...

hari niy daku happy sangat2...
setelah satu hari x dapat tidow dgn lena...
kenape..????
haa sbbnya result final exam aku daa klua...
so perasaan gementar meyelubungi diri ini...
wakakakakakak x boley blah punya ayat...

setelah berhempas pulas di kampus...
akhirnya tibalah masa untuk menyemak hasil usaha gigih aku selama 4 bulan di kampus....(usaha gigih ke aku niy..???main jew byk..)=p
tp beberapa kali percubaan aku utk menyemak result x berjaya...
kenapa..????
sbb student portal busy giles...
aishhhh...bile laa nak upgrade student portal niy...
nak cek result pown kene tunggu berkurun...
hurmmmmm
tension....!!!!!!!!!!!

bayangkan ek...
daripada malam aku try...
sampai kul 4 pagi....
masih x dapat masuk ag student portal...
berbagai helah aku gunekan utk menembusi student portal..
(ceh helah konon..helah pekebendanya...org lain tgk kat examination result..aku cek kat mini transcription..hasil ajaran classmate aku laa niy...)
tp hasilnya sama gak...
x boley cek gak...
mmg menyengalkan...
rase x nak cek jew...
lantak ah...
tp x bolet tidow lene laa plak...
wakakakakaka...
takutnya....

dan akhirnya....
tepat jam 1.30 petang bersamaan hari jumaat 11 jun 2010..
tadaannnnggggg...keluarlah result di skrin lappy ku ini....
dapat lah daku tgk keputusannya....
alhamdulillah...
aku lulus semua subject...
syukur kepadaMu Ya Allah...
itulah ucapan pertama yg klua dr mulutku...
aku bersyukur sgt...
b4 niy aku risau sgt takut sangkut 1 subject...
coz subject tu lah yg paling ssh aku rase...
dan subject tu jugak lah yg aku slalu main2...wakakakakakakaka..

aku pown cek lah dr ats sampai bwh pada skrin lappyku ini...
ada a...ada b...tetibe sampai bwh...ada 1c...OMG...
ape niy...
tgk2 yg c tu outbound kesatria...
dan c tu lah menjatuhkan pointer aku.....
selama niy aku berusaha keras utk x nak dpt c dalam exam...
coz pointer akan jatuh...
subject yg lain alhamdulillah ok...
tetibe kesatria plak dapat c...
aku pelik betul lah...
dimanakah silapnya...
aku x pernah ponteng koko...
assignment dihantar tepat pada masanya...
exam aku score...
kenape boley jd begini....
kecewa aku tahap gunung himalaya tingginya...

komander aku part 1 cakap...
kalau kdtgn kite full...
assignment submit on time...
exam boley score...
sure a+ punya...
dan aku percaya coz last sem aku dpt a+ tok koko..
tetibe sem niy c+...
huh...sengal betul...
dan c+ niy lah telah mencacatkan result final aku...
menci!!!!!!!!!!!!!!!
en.Bad pown same...
x nak tolong...
ada ke patut bg aku c+...
x nak kwn en.Bad..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
next sem nak tukar group lain...
nak amik group en.Edan balik...
selamat tinggal en.Bad..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tp ape2 pown...
aku bersyukur sgt2..
pointer aku sem niy up ciket dr last sem...
alhamdulillah...
sedikit perasaan bangga terbit di hati ini...
mueheheheeheh=p

kepada classmate aku yg dapat dekan tu...
congrates u all...
segala susah senang kite selama niy...
ini lah hasilnya...
insyaAllah for the next sem...
kite berusaha ag...
semoga kejayaan menjadi milik kita semua...
amin....

No comments: